Методичне об'єднання вчителів хімії Томаківської ОТГ

Інтегроване предметне методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін 


31.10.2018 року відбулося засідання інтегрованого предметного методичного об’єднання вчителів природничих дисциплін. Нові тенденції та глибокі зміни у розвитку сучасної освіти вимагають переосмислення як повсякденної освітньої практики, так і критичного перегляду громадянських підходів до освіти, використання компетентісно-орієнтованого підходу у навчанні предметів природничого напрямку . Відкрита освіта: підготовка учнів до повноцінної і ефективної участі у громадській та професійній діяльності в умовах інформаційного та телекомунікаційного суспільства ось про що йшла мова на засіданні вчителів.Педагоги ділилися досвідом роботи формування предметних компетентностей учнів за допомогою сучасних методик та технологій навчання.

Панорама творчих знахідок вчителів хімії :
Почули від Ігнатченко Н. В., вчителя хімії Чумаківської ЗОШ І-ІІІ ст. , заступника директора цієї школи про «Розвиток професійних компетентностей учителя, шляхом використання інноваційних технологій». Зімненко І. О., вчитель хімії, заступник директора Томаківського НВК №1 розповіла про формування предметних компетентностей учнів під час розв'язування задач і вправ при підготовці учнів до Всеукраїнської олімпіади з хімії. Павленко Л. М., вчитель хімії Володимирівської філії закінчила презентацію роботи вчителів хімії майстер-класом «Використання тестових технологій за допомогою «Google-форм» на уроках хімії».

Педагогічним працівники прийшли до висновку:
• вивчати та використовувати передовий педагогічний досвід щодо запровадження компетентісно - орієнтованого підходу у навчанні природничих дисциплін;
• проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів через впровадження інформаційних технологій;
• забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування через використання Googl-форм;
• посилити профорієнтаційну роботу з учнями випускних класів для свідомого вибору професій, пов’язаних з подальшим вивченням предметів;
• активізувати роботу з обдарованими учнями через залучення їх до участі у конкурсах, олімпіадах різних рівнів та МАН;
• запроваджувати інтерактивні технології, що допомагають моделювати освітній процес з метою розвитку творчої особистості учня;











1. Використання тестових технологій - Google форми на уроках хімії - презентація
     Теоретична частина Google форми





Немає коментарів:

Дописати коментар